zondag 4 april 2010

via-via-inspiratie voor een kraamkadootje


Alweer een tijdje geleden kreeg een vriendin van mij een lief klein jongetje. Ik was net begonnen met naaien en was nog vooral aan het oefenen door applicaties te maken. Ik maakte voor haar zoontje een dinoshirt en labeldoekje. De inspiratie kwam van Eloleo en die had het weer van deze Etsy winkel.
Ik maakte losse labeltjes aan de dino vast zodat het wat weg kreeg van een triceratops en met een labeldoekje erbij was het een mooi presentje voor een pasgeboren, dacht ik toch ....

Vandaag dus eentje uit de oude doos. Waarom? Wel, ik ben druk bezig met een heuse tutorial (maar mis nog wat foto's bij daglicht) en met een perfect (tot nu toe dan hè) rokje, eigen ontwerp.

Hopelijk kan ik daar snel over bloggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails