dinsdag 4 september 2012

Hamburger High-Jump

Dochterlief wilde nog wel een nieuwe broek, een lekkere zachte met zakken en een koordje. Ik combineerde een van mijn favoriete patronen, de High-Jump (Ottobre 4/2011) met deze tutorial van hamburger liebe voor de zakken. Ik gebruikte muisgrijze rekbare badstof voor de broek en samen met het restjesshirt dat ik eerder maakte, vertrok ze gisteren blij naar school. Zullen we het maar even niet hebben over hoe ze uit school kwam?! Hoe reageren jullie kinderen doorgaans op overgangen? Ik ben bang dat ik twee weken lang veel frustratie zal ontmoeten.

Fijne dag vandaag!

1 opmerking:

  1. awesome!! I love the idea! tomorrow in my blog the viking fabric you gave me long time ago will be transformed in a backpack! thanks again, Dario loves it!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails