vrijdag 25 januari 2013

een kleine give away

Op deze mistige vrijdag
heb ik zin om wat weg te geven.
Deze week had ik het heel druk
en als ik naar de agenda van de komende
weken kijk, raak ik
een beetje gestresst. Het leven
van een freelancer. Soms is het hollen,
soms in een wat langzamer tempo, zegt men.
Maar mijn ervaring, van 2 jaar, is
dat elke keer als ik denk:
oh, heerlijk, straks heb ik het even
wat minder druk, dan belt er weer
iemand met een klus.
Wat natuurlijk heerlijk is,
want er moet wel brood
op de plank en het zijn
ook steeds leuke dingen.
Zo ga ik in februari en
maart twee groepen
studenten een 
beetje intercultureel
vaardiger maken.
 
Maar, ik dwaal af.
Omdat ik de laatste week
nauwelijks aan bloggen toekwam,
niet aan schrijven maar ook bijna
niet bij jullie op de thee kwam,
geef ik dit leuke boek weg van Lis Paludan.
Vergis je niet in de titel
(al denk ik serieus, dat borduren wel
eens de nieuwste trend zou kunnen worden
in zelf-maak-land).
Er staat van alles in:
appliceren, een patroontje
voor een popje met poppenkleertje,
mooie sjablonen en werktekeningen
(wat te denken van de uil).
Dus waag een gok en volgende week vrijdag
1 februari krijgt de winnaar bericht.
 
Fijne vrijdag allemaal!



 



21 opmerkingen:

  1. He wat leuk, ik ga de 1e zijn die reageert, grappig. Och ja, druk druk druk. Zelfs met handwerken kun je het enorm druk hebben, weet ik uit ervaring.
    Ik doe graag mee voor dit leuke boek uit een hele leuke serie...
    groetjes
    Gracia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ps kheb ook even een link op mijn blog gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staan er leuke dingen in zeg! Dat popje, smelt. Ik doe graag mee.
    wens ik je een rustig weekend toe waar je ook aan genieten toe komt.

    groetjes Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik waag een gokje...
    Maupiemaupie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik waag ook een gokje. bedankt, hoor!
    Elke (pulsinchen)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke 'give away'! Ik doe graag mee :-)
    En goed voor jezelf zorgen hoor, dan komt alles goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe normaal niet aan gokken, maar deze is onweerstaanbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik heb ook een beetje een blog rustige periode. Maar deze give away is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk ik doe mee!

    En natuurlijk veel sterkte de komende drukke weken. Heel herkenbaar..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, ik sluit me graag in de rij aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt me een leuk boek! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die uil vind ik echt super! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige give away! Ik houd erg van de boeken van Liz Paludan, deze heb ik nog niet. Ik waag graag een kansje! Groetjes (en sterkte met alle drukte!) Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een leuk boek! En idd die uil! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk zeg..ik heb pas van een medeblogster geleerd dat het niet hebberig staat om mee te willen doen aan een give away.. dus bij deze.
    En fijn als je werk toch weer "aan trekt" want inderdaad, eten moet je wel.
    groeten en een fijn weekeind.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hopelijk heb je een fijn rustig weekend gehad! Belangrijk om af en toe extra lief voor jezelf te zijn, vooral in drukke tijden... Enne, ik doe ook heel graag mee met je give-away :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh, Lis Paludan is zo mooi en leuk! Daar wil ik graag aan meedoen.
    En ik wens jou weer wat meer vrije tijd toe want dat is, net als brood op de plank, soms broodnodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oooh, dit heb ik op de een of de andere manier gemist. gelukkig zette je een 'reminderke' bij de mooie gepimte kleertjes voor Finn.
    Ik wil graag meedoen voor dit inspirerende boek!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ow, wat superleuk!! Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dankjewel voor je pakje! Erg leuk!! En die hartjes, heel lief... ;-) een fijne avond! Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails