woensdag 22 mei 2013

een beetje lente

Met deze kou en regen heb ik mijn haakspullen maar weer tevoorschijn gehaald en haakte ik een beetje lente. Ik gebruikte dit patroon. Eronder ligt een mooie vintage kussensloop die ik vond ik een net geopende nieuwe kringloop in de stad. Zo eentje met dozen waar je in kunt rommelen, heerlijk ♥

De wol is 100% acryl en super zacht: stylecraft special DK die ik ooit hier bestelde in Engeland. Inmiddels is de wol ook in Nederland online te koop, hier en hier.






8 opmerkingen:

  1. Fijne lentekleurtjes... En een nieuwe kringloop in de stad? Dat is goed nieuws! ;-) fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar wordt je meteen vrolijk van, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit brengt het zonnetje in huis. Mooi gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh leuk, van die kleurtjes word je vanzelf vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker vrolijk. Mag ik, als beginnend haakster, vragen welk garen je gebruikt voor haken? Weet je nog adresjes/webshops waar ze dat verkopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi, ik gebruik hiervoor superzacht acryl garen: stylecraft special DK. Ik heb het besteld in GB maar inmiddels is het ook in NL te koop: http://www.kleurrijkvilt.nl/c-2041905/breiwol-style-craft-special-dk/ en http://www.echtstudio.nl/wol/stylecraft-special-dk

      Verwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails